Календарне планування


                                      Підлісненський навчально-виховний комплекс
 «Погоджено»                                                                                     «Затверджую»
Заступник директора з                                                             Директор НВК  _________ Н.В.Чабан
навчально-виховної роботи                                                   «___»  ________________ 2014р.
___________ В.М.Колісник
«__» _____________ 2014р.       

«Погоджено»                                                                                     «Затверджую»
Заступник директора з                                                             Директор НВК  _________ Н.В.Чабан
навчально-виховної роботи                                                   «___»  ________________ 2015р.
___________ В.М.Колісник
«__» _____________ 2015р.       

 

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з української мови і літератури в 7, 9,10,11 класах                              на І і ІІ семестри 2014-2015 н. р.



Учитель  Пересунько Галина Вікторівна





Розглянуто на засіданні                                                                           Обговорено на засіданні
методичного об’єднання                                                                       педагогічної ради
вчителів гуманітарного циклу.                                                             Протокол № 1 від   .08.2014р.
Протокол №1 від ______2014р.






Зведена таблиця розподілу навчального часу з української мови в 7 класі
  Семестр




Загальна кількість навчальних годин
Кількість годин на тиждень
Кількість контрольних робіт
Кількість тематичних оцінювань
 І
64
4
3
3
ІІ
76
4
3
3
Усього
140

6
6
                         Зведена таблиця розподілу навчального часу з української літератури у 7 класі
І
32
2
3
3
ІІ
38
2
3
3
Усього
70

6
6
Зведена таблиця розподілу навчального часу з української мови в 9 класі
І
48
3
2
2
ІІ
57
3
2
2
Усього
105

4
4
Зведена таблиця розподілу навчального часу з української літератури в 9 класі
І
32
2
3
3
ІІ
38
2
3
3
Усього
70

6
6
Зведена таблиця розподілу навчального часу з української мови в 10 класі
І
48
3
2
2
ІІ
57
3
2
2
Усього
105

4
4
Зведена таблиця розподілу навчального часу з української літератури в 10 класі
І
32
2
3
3
ІІ
38
2
3
3
Усього
70

6
3
              Зведена таблиця розподілу навчального часу з української мови в 11 класі
І
32
2
2
2
ІІ
38
2
2
2
усього
70

4
4

                          Зведена таблиця розподілу навчального часу з української літератури в 11 класі

  І

32

2

2

2

ІІ

38

2

2

2

усього

70

 

4

4

 

 

 

 

 




Мета навчання рідної мови: формувати національно свідому, духовно багату мовну особистість, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися засобами рідної мови.

Головні завдання:  виховання свідомого прагнення до вивчення української мови; вироблення у школярів компетенцій комунікативно виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях;  ознайомлення з мовною системою як основою для формування мовних умінь і навичок; формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних .
Мета  вивчення української літератури: підвищення загальної освіченості громадянина України, досягнення належного рівня сформованості вміння «читати й усвідомлювати прочитане», «прилучатися до художньої літератури, а через неї – до фундаментальних цінностей культури», розширення їхніх культурно-пізнавальних інтересів; виховання національно свідомого громадянина України; формування і утвердження гуманістичного світогляду особистості, національних і загальнолюдських цінностей.
Головні завдання: зацікавлення учнів художнім твором як явищем мистецтва слова; розвиток уміння сприймати літературний твір як явище мистецтва слова; формування читацької культури учнів; вивчення української літератури в національному і світовому контекстах, у між предметних зв’язках; розвиток навичок самоосвіти, бажання і спроможності вчитися.
Додаток. Методичні  рекомендації щодо вивчення української мови у 2014-2015 навчальному році. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 2014-2015 навчальному році.


                                

 

 

 

 




       


























Українська література 7 клас

Календарно-тематичне планування для 7 класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література: 5-12 класи. Р.В. Мовчан, Н.В.Левчик, О.А. Камінчук, М.П. Бондар, О.Б. Поліщук, М.М. Сулима, Л.П. Шабельникова, В.М. Садівська; керівник проекту М.Г. Жулинський; за заг. ред.. Р.В. Мовчан. – К.; Ірпінь: Перун, 2005.
Підручник.  Авраменко О.М  
Українська література. Підручн. Для 7 кл. – К.: Грамота, 2007 


Обов’язкова кількість видів контролю


І семестр
ІІ семестр
Контрольні роботи у формі:
-          контрольного класного твору;
-          виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
3
1
2
3
1
2
Уроки розвитку мовлення (РМ)
2 (у+п)
2(у+п)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2
Перевірка зошитів
4
5
Література рідного краю
1
1
Виразне читання
1
1






















№ 
дата
корекція
Кількість год

Зміст програмового матеріалу

 Вимоги до рівня знань,
умінь і навичок
Приміт
ки




ТЕМА 1. (1г) Вступ


1


1
 Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.
Учень:






ТЕМА 2. (6г). Із пісенних скарбів


2


1
Соціально-побутові пісні. Висловлення відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство.
Аналізує зміст пісні, пояснює її зв’язок з історичним контекстом, з’ясовує визначення історичної пісні, спостерігає її жанрову специфіку. Декламує відповідно до народної ритміки, формулює головну думку твору.


3


1
Жанрове-тематичне розмаїття пісень (козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). Трагічний і героїчний пафос козацьких і чумацьких пісень.


4


1
Коломийки. Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок, Життєствердний, гумористичний пафос. ТЛ: коломийки, пафос твору.


5


1
Зв’язне мовлення.. Творча робота про роль української народної пісні в житті народу.


6


1
УВЧ: Виразне і вдумливе читання текстів пісень і коломийок.


7


1
Контрольна робота №1. «Із пісенних скарбів», Тести






ТЕМА 2.1.(13г ). Про далекі минулі часи


8


1
Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. "Захар Беркут". Зміст та історична основа повісті.
Переказує й аналізує зміст повісті, характеризує головних і другорядних персонажів – Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка, пояснює історичну основу твору, визначає його головну думку. Аналізує зміст символічних образів Сторожа і Сонця. Знає про значення діалектизмів, архаїзмів у відображенні історичної епохи.


        9


1
Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників.


10


1
Патріотичний мотив твору, його зв’язок із розгортанням сюжету. Характеристика образів Максима, Мирослави.


11


1
Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образів Захара Беркута, Тугара Вовка.


12


1
Художні засоби та особливості мови повісті. Роль діалектизмів у творі. ТЛ: історична повість, сюжет.


13


1
Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. "Мені тринадцятий минало". Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.


14


1
Тарас Шевченко. "Тополя". Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. ТЛ: балада, романтичний пейзаж, мотив у художньому творі, прийом контрасту, метаморфози, ідея.


15


1
Тарас Шевченко. "Заповіт" - твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.


16


1
Андрій Чайковський. Коротко про митця. "За сестрою". Відтворення історичних подій з позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.


17


1
Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Характеристика козаків-запорожців.


18


1
Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації) у творі. ТЛ: героїко-романтична повість, романтичний герой , композиція.


19


1
ПЧ: А. Чайковський "Сагайдачний".


20


1
Контрольна робота №2. «Про далекі минулі часи». Розгорнуті відповіді на запитання.






ТЕМА 2.1.( 11г). Про далекі минулі часи
Повідомляє короткий біографічний нарис про письменника (окремі фрагменти його біографії), визначає основу твору, характеризує ознаки   твору, подає визначення  теоретичних понять


21


1
Михайло Стельмах. Автобіографічна повість про дитинство "Гуси-лебеді летять".


22


1
Єдність світу природи і світу дитячої душі ( у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).


23


1
Звичаї, традиції українців. Символ образу гусей-лебедів. ТЛ: символ.


24


1
Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика, сприйняття ним дорослого світу. ТЛ: автобіографічний твір.


25


1
Характеристика інших образів повісті (діда, батьків, подружки Люби). Роль художніх засобів та елементів фольклору у творі.


26


1
Контрольний твір.


27


1
Григір Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника. "Климко". Воєнне дитинство у повісті.


28


1
 Особисте життя автора і сюжет твору. Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка.


29


1
Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). ТЛ: художня деталь.


30


1
Зв’язне мовлення (у). Переказування найбільш вражаючих епізодів повісті (з аргументуванням свого вибору), висловлення власних роздумів про значення доброти і чуйності в людському житті.


31


1
Контрольна робота №3. «Про далекі минулі часи». Тести






ТЕМА 4. (15г)."Ти знаєш, що ти людина?".
Повідомляє короткий біографічний нарис про письменника (окремі фрагменти його біографії), аналізує зміст поезії й життєві обставини, за яких були написані вірші, пояснює поетичне кредо, висловлене поетичними ряд­ками.


32


1
Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. "Скарб". Морально-етичні проблеми оповідання.


33


1
Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. ТЛ: поглиблення поняття про гумор (засоби гумористичного зображення).


34


1
Богдан Лепкий. Коротко про письменника. "Цвіт щастя". Прагнення кожної людини бути щасливою, істинні та фальшиві цінності по дорозі до щастя.


35


1
Богдан Лепкий. "Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)". Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.


36


1
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. "Чайка на крижині".


37


1
Ліна Костенко. "Крила". Розгорнута притча-метафора про глибоке духовне наповнення людини – її "крилатість", що проявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті. ТЛ: диптих.


38


1
Зв’язне мовлення (у). Творча робота. "Істинні та фальшиві цінності в житті".


39


1
 Борис Харчук. "Планетник". Казкове й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий в ній.


40


1
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини.


41


1
Добро і зло в повісті, у сучасному світі і в людині. ТЛ: повість-притча.


42


1
Євген Гуцало. "Сім’я дикої качки". Твір про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем.


43


1
Людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу.


44


1
Зв’язне мовлення (у). Висловлення власної версії подальшого розвитку подій твору Є.Гуцала "Сім’я дикої качки".


45


1
Любов Пономаренко. "Гер переможений". Наскрізний гуманістичний пафос новели. Художні засоби його втілення(деталь, поєднання різних часових площин тощо). ТЛ: новела.


46


1
Контрольна робота №4. «Ти знаєш, що ти людина» Тести.






ТЕМА 4.1 (14г). Ми - українці
Повідомляє короткий біографічний нарис про письменника (окремі фрагменти його біографії), аналізує зміст твору, обґрунтовує взаємозалежність

47


1
В.Симоненко – "лицар на білому коні" в українській літературі. "Лебеді материнства".


48


1
В.Симоненко. "Ти знаєш, що ти людина?". Громадянські, патріотичні мотиви, романтичний пафос його лірики.


49


1
В.Симоненко. "Гей, нові Колумби й Магелани". Втілення в поезії особливостей української ментальності, рис національного характеру. Загальнолюдські цінності та ідеї.


50


1
В.Симоненко. "Перехожий". Проблема індивідуальності і натовпу. ТЛ: ліричний герой (поглиблено).


51


1
А.Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. " Пісня про рушник".


52


1
А.Малишко. "Стежина" ("Чому, сказати, й сам не знаю..."). Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них.


53


1

А.Малишко. "Вогник", "Приходять предки". Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А.Малишка.


54


1
Контрольний твір.


55


1
Анатолій Дімаров. "Блакитна дитина". Автобіографічна повість.


56


1
Динамічний сюжет, прозорість та іронічність оповіді, морально-етична проблематика твору.


57


1
Доброта і любов. розуміння, взаємопідтримка в українській родині.


58


1
Внутрішня гідність і повага до людей – риси характеру юного героя, стимули його поведінки.


59


1
Зв’язне мовлення (п). Переказ найцікавіших пригод героя-підлітка з аргументуванням свого зацікавлення.


60


1
 контрольна робота №5. «Ми – українці». Розгорнуті відповіді на запитання.






ТЕМА 4.2. (10г). Ми - українці


61


1
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. "Наша мова".


62


1
Василь Голобородько. "Ми йдемо". Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.


63


1
Василь Голобородько. "З дитинства: Дощ" ("Я вплетений..."). Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.


64


1
Василь Голобородько. "Лелека" (фрагмент).  Образ рідної хати, шляху, ліричного героя, лелеки. ТЛ: вільний вірш.


65


1
Леонід Кисельов. Доля молодого поета. "Стати б хоч на менти лічені..." "Земля така гаряча". Наскрізний гуманістичний пафос його віршів. Ідея оптимізму, життєствердження.


      66



Леонід Кисельов. Патріотичний мотив вірша "Додому". "Катерина". вселюдське і національне значення образу української Мадонни.


67


1
ПЧ: М.Трублаїні "Шхуна "Колумб".


68


1
Література рідного краю.
Ознайомлення з письменниками-земляками, їхніми творами.


69


1
Тематична контрольна робота №6. «Ми – українці». Контрольний твір


70


1
Урок-підсумок. Бесіди про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.
















7 клас

Календарно-тематичне планування для 7 класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова: 5-12 класи/ Г.Т. Шелехова, В.І.Тихоша, А.М. Корольчук, В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф; за ред. Л.В. Скуратівського.- К.,2005.
Мовленнєва змістова лінія – 25год.
Мовна змістова лінія – 101 год.
Резерв годин – 4 год.
Підручник. Єрмоленко С.Я., Сичова В.Т.
Рідна мова: Підруч. Для 7 кл. – К.: Грамота, 2007. – 296 с.: іл.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю
            І семестр
             ІІ семестр
Перевірка мовної теми
3
3
Письмо:


переказ
1
1
твір
-
1
Правопис:


диктант
1
1
Аудіювання
-
1
Читання мовчки
1
-
Усний переказ*

1
Усний твір*
1
-
Діалог*
1
-
Читання вголос*
-
1

* Індивідуальні форми контролю






Українська мова. 7 клас

№ уроку
дата
корекція
Кількість год

Зміст програмового матеріалу

Вимоги до
 рівня знань
Приміт-
ка




ТЕМА 1. (2г). Вступ.

Учень (учениця):
усвідомлює роль мови в збе-реженні духовних надбань народу;
аргументовано доводить своє твердження з теми уроку

1


1
Мова – скарбниця духовності народу.


2


1
Зв’язне мовлення №1. Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, загальні засоби міжфразного зв’язку.






ТЕМА 2. (7г). Повторення та узагальнення вивченого.


3-4


2
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.


5


1
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.


6


1
Зв’язне мовлення №2. Складання діалогів відповідно до ситуації спілкування.


7


1
Частини мови.


8


1
Частини мови


9


1
Вивчені групи орфограм.


10


1
Вивчені групи орфограм.


        11


1
Зв’язне мовлення №3. Повторення вивченого про типи і стилі мовлення.


12


1
Контрольна робота №1. Тести. Навчальне читання мовчки.






МОРФОЛОГІЯ ТА ОРФОГРАФІЯ.
Учень (учениця):
усвідомлює загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;  
знаходить дієслово в реченні; визначає його форми, граматичні ознаки, належність дієслова до певної дієвідміни, засоби творення видових пар дієслів;
правильно вимовляє дієслова й пише їх із вивченими орфограмами;
аргументує написання орфограм;
знаходить і виправляє допущені помилки на вивчені орфографічні правила, а також помилки у формі залежного слова;






ТЕМА 3.1. (25г). Дієслово.


      13


1
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Особові форми дієслова (загальне ознайомлення).


      14


1
Форми дієслова.


     15


1
Форми дієслова.


16


1
Неозначена форма дієслова.Особові форми дієслова.


17


1
Особові форми дієслова


18


1
Зв’язне мовлення №4. Особливості побудови розповіді про процес праці. Усний твір-опис процесу праці за власним спостереженням в науковому стилі.


19


1
НЕ з дієсловами (повторення).


       20


1
НЕ з дієсловами (повторення).


21


1
Зв’язне мовлення №5(п). Стислий переказ тексту, що містить розповідь про процес праці, у художньому стилі.


22


1
Доконаний і недоконаний види дієслова.


23


1
Доконаний і недоконаний види дієслова.


24


1
Доконаний і недоконаний види дієслова.


25


1
Зв’язне мовлення №6. Ділові папери. Розписка.


      26


1
Часи дієслів. Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу.


27


1
Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу


28


1
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.


29


1
Зміна дієслів у минулому часі


30


1
Майбутній час дієслів. Дієвідмінювання  дієслів  майбутнього часу.


31


1
Дієвідмінювання  дієслів  майбутнього часу


32


1
І і ІІ дієвідміни дієслів.


33


1
е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін.


34


1
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).


35


1
Дійсний спосіб дієслів


36


1
Умовний спосіб дієслів


37


1
Наказовий спосіб дієслів


38


1
Зв’язне мовлення №7(у). Стислий переказ тексту наукового стилю.


39


1
Творення дієслів умовного способу.


40


1
Творення дієслів наказового способу.


41


1
Безособові дієслова.


42


1
Способи творення дієслів.


43


1
Контрольна робота.  Переказ тексту, що містить розповідь про процес праці.


44


1
Правопис -ться, -шся в кінці дієслів.


45


1
Правопис -ться, -шся в кінці дієслів.


46


1
Буква ь у дієсловах наказового способу.


47


1
Контрольна робота №2. Контрольне читання мовчки.






ТЕМА 3.2. (13г). Дієприкметник як особлива форма дієслова.    
Учень (учениця):
усвідомлює  загальне значення дієприкметника,  його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
відрізняє дієприкметник від прикметника;
знаходить у реченні  дієприкметник і дієприкметниковий зворот, безособові дієслівні форми на -но, -то;
визначає дієприкметники активного й пасивного стану;   засоби їх творення;
пише правильно дієприкметники з вивченими орфограмами;

48


1
Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.


49


1
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника).


50


1
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника).


51


1
Зв’язне мовлення №8(у). Поняття про публіцистичний стиль. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю.


52


1
Активні і пасивні дієприкметники.  


53


1
Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу.


54


1
Безособові дієслівні форми на  -но, -то.


55


1
Зв’язне мовлення №9(у). Твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю.


56


1
Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників


57


1
Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників


58


1
Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.


59


1
Контрольний  диктант.


60


1
Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.


61


1
Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.


62


1
Не з дієприкметниками.


63


1
Тематична контрольна робота №3. Створення діалогів.






ТЕМА 3.3. ( 14г). Дієприслівник як особлива форма дієслова.
Учень (учениця):
усвідомлює загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль  дієприслівника;
знаходить дієприслівник, дієприслівниковий зворот у реченні;
відрізняє дієприслівник від дієприкметника;
визначає граматичні ознаки дієприслівника

64


1
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.


65-66


2
Дієприслівниковий зворот, кома при дієприслівниковому звороті і одиничному дієприслівникові.


67


1
Зв’язне мовлення №10(у). Створення діалогів дискусійного характеру. 


68


1
Зв’язне  мовлення №11(у).  Докладний переказ тексту розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.


69


1
Зв’язне  мовлення №12. Письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму.


70


1
Вид і час дієприслівників.


71


1
Вид і час дієприслівників.


 72


1
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.


73


1
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.


74


1
НЕ з дієприслівниками.


75


1
Зв’язне  мовлення №13. Замітка дискусійного характеру в публіцистичному стилі.


76


1
Контрольна робота. Переказ тексту розповідного характеру з елементами опису зовнішності людини.


77


1
Зв’язне мовлення №14. Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, вибіркове). Ознайомлювальне читання (практично).


78


1
Дієприслівникові синоніми й антоніми.  


79


1
Найуживаніші фразеологізми з дієприслівниками і дієприслівниковими зворотами.


80


1
Контрольна робота №4. Тести.Навчальне  аудіювання.






ТЕМА 3.4. (21г). Прислівник як частина мови.


81


1
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.


82


1
Розряди прислівників (практично).


83


1
Розряди прислівників (практично).


84


1
Зв’язне мовлення №15. Особливості побудови опису зовнішності людини. Усний твір опис людини в художньому стилі.


85-86


2
Ступені порівняння прислівників.


87


1
Зв’язне мовлення №16. Складання діалогів із використанням прислівників.


88


1
Зв’язне мовлення №17(п). Докладний переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини.


89-90


2
Способи творення прислівників


91


1
Способи творення прислівників


92


1
Зв’язне мовлення №18.  Усний переказ розповідного тексту з творчим завданням.


93-94


2
Написання прислівників разом і через дефіс.


95


1
Написання прислівників разом і через дефіс.


96


1
Зв’язне мовлення №19(п). Твір-опис зовнішності людини на основі власних спостережень (у художньому стилі).


97


1
Написання прислівникових словосполучень типу: разу раз, з дня на день...


98


1
Написання прислівникових словосполучень типу: разу раз, з дня на день...


99


1
И та і в кінці прислівників.


100


1
И та і в кінці прислівників.


101


1
Зв’язне мовлення №20(п). Твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.


102


1
Букви н та нн у прислівниках.


103


1
Букви н та нн у прислівниках.


104


1
Контрольна робота. Письмовий твір.


105


1
Не, ні з прислівниками.


106


1
Не, ні з прислівниками.


107


1
Правопис прислівників на -о, , утворених від прикметників та дієприкметників.


108


1
Правопис прислівників на -о, , утворених від прикметників та дієприкметників.


109


1
Контрольна робота №5 . Тести. Контрольне аудіювання.






ТЕМА 3.5. (5г). Прийменник як службова частина мови.
Учень (учениця):
знаходить прийменники в реченні;
відрізняє їх від сполучників і часток;
правильно поєднує  з іменниками;
застосовує правила правопису прийменників;

110


1
Прийменник як службова частина мови.


111


1
Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні.


112


1
Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні.


113


1
Зв’язне мовлення №21(п). Твір-опис про процесу праці за власним спостереженням у художньому стилі.


114


1
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.


115


1
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.


 



ТЕМА 3.6. (5г). Сполучник як службова частина мови.
Учень (учениця):
знаходить сполучники в реченні;
відрізняє їх від прийменників і часток;
визначає види сполучників за будовою, способом використання в  простому й складному реченнях;
правильно пише сполучники

116


1
Сполучник як службова частина мови.


117


1
Уживання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.


118


1
Уживання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.


 119


1
Контрольний диктант.



120


1
Зв’язне мовлення №22(у). Твір-оповідання за поданим сюжетом.


121


1
Написання сполучників разом і окремо.


122


1
Написання сполучників разом і окремо.






ТЕМА 3.7. (7г). Частка як службова частина мови.
Учень (учениця):
знаходить частки в реченні, відрізняє від інших службових частин мови;
визначає частки за їх роллю в реченні;
правильно пише частки; знаходить і пояснює орфограми в частках за допомогою правил; 
самостійно знаходить і виправляє помилки в правописі;
аналізує тексти щодо використання в них часток як виражального засобу;
складає речення з модальними частками;  
редагує тексти  щодо правильності використання  модальних часток;
створює висловлювання, правильно використовуючи частки.

123


1
Частка як службова частина мови.


124


1
Розряди часток за значенням.


125


1
Розряди часток за значенням.


126


1
Розряди часток за значенням.


127


1
Зв’язне мовлення №23(п). Стислий переказ тексту з елементами опису процесу праці та зовнішності людини.


128-129


2
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.


130


1
Зв’язне мовлення №24(п). Твір-оповідання за поданим сюжетом.


131


1
Не і ні з різними частинами мови (узагальнення).


132


1
Не і ні з різними частинами мови (узагальнення).






ТЕМА 3.8. (4г). Вигук як особлива частина мови.


    133


1
Вигук як особлива частина мови.


   134


1
Зв’язне мовлення №25. Складний план власного висловлювання (практично).


135


1
Кома і знак оклику при вигуках. Дефіс у вигуках.


136


1
Кома і знак оклику при вигуках. Дефіс у вигуках.


137


1
Контрольна робота №6.  Створення монологічних висловлювань.






ТЕМА 4 (4г). Узагальнення й систематизація вивченого.


138-139


2
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання у мовленні.


140


1
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання у мовленні.






                           

Немає коментарів:

Дописати коментар