Підлісненський навчально-виховний комплекс
«Погоджено»
«Затверджую»
Заступник
директора з Директор НВК _________ Н.В.Чабан
навчально-виховної
роботи
«___» ________________ 2014р.
___________ В.М.Колісник
«__»
_____________ 2014р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заступник
директора з
Директор НВК _________ Н.В.Чабан
навчально-виховної
роботи
«___» ________________ 2015р.
___________ В.М.Колісник
«__»
_____________ 2015р.
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з
української мови і літератури в 7, 9,10,11 класах на І і ІІ семестри
2014-2015 н. р.
Учитель Пересунько Галина
Вікторівна
Розглянуто на
засіданні
Обговорено на засіданні
методичного об’єднання
педагогічної
ради
вчителів
гуманітарного циклу.
Протокол № 1 від .08.2014р.
Протокол №1
від ______2014р.
Зведена таблиця розподілу навчального часу з
української мови в 7 класі
Семестр
|
|
|
|
|
|||||||
Загальна кількість навчальних годин
|
Кількість годин на тиждень
|
Кількість контрольних робіт
|
Кількість тематичних оцінювань
|
||||||||
І
|
64
|
4
|
3
|
3
|
|||||||
ІІ
|
76
|
4
|
3
|
3
|
|||||||
Усього
|
140
|
|
6
|
6
|
|||||||
Зведена таблиця розподілу навчального часу з української літератури у
7 класі
|
|||||||||||
І
|
32
|
2
|
3
|
3
|
|||||||
ІІ
|
38
|
2
|
3
|
3
|
|||||||
Усього
|
70
|
|
6
|
6
|
|||||||
Зведена таблиця розподілу навчального часу з
української мови в 9 класі
|
|||||||||||
І
|
48
|
3
|
2
|
2
|
|||||||
ІІ
|
57
|
3
|
2
|
2
|
|||||||
Усього
|
105
|
|
4
|
4
|
|||||||
Зведена таблиця розподілу навчального часу з
української літератури в 9 класі
|
|||||||||||
І
|
32
|
2
|
3
|
3
|
|||||||
ІІ
|
38
|
2
|
3
|
3
|
|||||||
Усього
|
70
|
|
6
|
6
|
|||||||
Зведена таблиця розподілу навчального часу з
української мови в 10 класі
|
|||||||||||
І
|
48
|
3
|
2
|
2
|
|||||||
ІІ
|
57
|
3
|
2
|
2
|
|||||||
Усього
|
105
|
|
4
|
4
|
|||||||
Зведена таблиця розподілу навчального часу з
української літератури в 10 класі
|
|||||||||||
І
|
32
|
2
|
3
|
3
|
|||||||
ІІ
|
38
|
2
|
3
|
3
|
|||||||
Усього
|
70
|
|
6
|
3
|
|||||||
Зведена таблиця розподілу
навчального часу з української мови в 11 класі
|
|||||||||||
І
|
32
|
2
|
2
|
2
|
|||||||
ІІ
|
38
|
2
|
2
|
2
|
|||||||
усього
|
70
|
|
4
|
4
|
|||||||
Зведена таблиця розподілу
навчального часу з української літератури в 11 класі
|
|||||||||||
І
|
32
|
2
|
2
|
2
|
|||||||
ІІ
|
38
|
2
|
2
|
2
|
|||||||
усього
|
70
|
|
4
|
4
|
|||||||
Мета навчання рідної мови: формувати національно свідому, духовно
багату мовну особистість, яка володіє вміннями й навичками вільно,
комунікативно доцільно користуватися засобами рідної мови.
Головні
завдання: виховання свідомого прагнення до вивчення
української мови; вироблення у школярів компетенцій комунікативно виправдано
користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях; ознайомлення з мовною системою як основою для
формування мовних умінь і навичок; формування духовного світу учнів, цілісних
світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних .
Мета вивчення української літератури: підвищення загальної
освіченості громадянина України, досягнення належного рівня сформованості
вміння «читати й усвідомлювати прочитане», «прилучатися до художньої
літератури, а через неї – до фундаментальних цінностей культури», розширення
їхніх культурно-пізнавальних інтересів; виховання національно свідомого
громадянина України; формування і утвердження гуманістичного світогляду
особистості, національних і загальнолюдських цінностей.
Головні завдання: зацікавлення учнів художнім твором як
явищем мистецтва слова; розвиток уміння сприймати літературний твір як явище
мистецтва слова; формування читацької культури учнів; вивчення української
літератури в національному і світовому контекстах, у між предметних зв’язках;
розвиток навичок самоосвіти, бажання і спроможності вчитися.
Додаток. Методичні
рекомендації щодо вивчення української мови у
2014-2015 навчальному році. Методичні рекомендації щодо вивчення української
літератури у 2014-2015 навчальному році.
Українська література 7 клас
Календарно-тематичне планування для 7 класу
складено відповідно до Програми для загальноосвітніх
навчальних закладів: Українська література: 5-12 класи. Р.В. Мовчан,
Н.В.Левчик, О.А. Камінчук, М.П. Бондар, О.Б. Поліщук, М.М. Сулима, Л.П.
Шабельникова, В.М. Садівська; керівник проекту М.Г. Жулинський; за заг. ред..
Р.В. Мовчан. – К.; Ірпінь: Перун, 2005.
Підручник. Авраменко О.М
Українська
література. Підручн. Для 7 кл. – К.: Грамота, 2007
Обов’язкова кількість видів контролю
І семестр
|
ІІ семестр
|
|
Контрольні роботи у формі:
-
контрольного класного твору;
-
виконання інших завдань (тестів, відповідей на
запитання тощо)
|
3
1
2
|
3
1
2
|
Уроки розвитку мовлення (РМ)
|
2 (у+п)
|
2(у+п)
|
Уроки позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
Література рідного краю
|
1
|
1
|
Виразне читання
|
1
|
1
|
№
|
дата
|
корекція
|
Кількість
год
|
Зміст програмового матеріалу |
Вимоги до рівня знань,
умінь і
навичок
|
Приміт
ки
|
|
ТЕМА 1.
(1г) Вступ
|
|||||||
1
|
1
|
Художній твір як явище мистецтва,
новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення.
Функції мистецтва.
|
Учень:
|
||||
ТЕМА 2.
(6г). Із пісенних скарбів
|
|||||||
2
|
1
|
Соціально-побутові пісні. Висловлення відомих людей про українські
народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство.
|
Аналізує
зміст пісні, пояснює її зв’язок з історичним контекстом, з’ясовує визначення
історичної пісні, спостерігає її жанрову специфіку. Декламує відповідно до
народної ритміки, формулює головну думку твору.
|
||||
3
|
1
|
Жанрове-тематичне розмаїття пісень (козацькі, чумацькі, кріпацькі,
солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). Трагічний і героїчний пафос
козацьких і чумацьких пісень.
|
|||||
4
|
1
|
Коломийки. Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок,
Життєствердний, гумористичний пафос. ТЛ: коломийки, пафос твору.
|
|||||
5
|
1
|
Зв’язне мовлення.. Творча робота про роль української народної
пісні в житті народу.
|
|||||
6
|
1
|
УВЧ: Виразне і вдумливе читання текстів пісень і коломийок.
|
|||||
7
|
1
|
Контрольна робота №1. «Із пісенних скарбів», Тести
|
|||||
ТЕМА 2.1.(13г
). Про далекі минулі часи
|
|||||||
8
|
1
|
Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість.
"Захар Беркут". Зміст та історична основа повісті.
|
Переказує
й аналізує зміст повісті, характеризує головних і другорядних персонажів –
Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка, пояснює історичну основу
твору, визначає його головну думку. Аналізує зміст символічних образів
Сторожа і Сонця. Знає про значення діалектизмів, архаїзмів у відображенні
історичної епохи.
|
||||
9
|
1
|
Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських
нападників.
|
|||||
10
|
1
|
Патріотичний мотив твору, його зв’язок із розгортанням сюжету.
Характеристика образів Максима, Мирослави.
|
|||||
11
|
1
|
Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образів
Захара Беркута, Тугара Вовка.
|
|||||
12
|
1
|
Художні засоби та особливості мови повісті. Роль діалектизмів у творі.
ТЛ: історична повість, сюжет.
|
|||||
13
|
1
|
Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. "Мені тринадцятий
минало". Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і
складному світі.
|
|||||
14
|
1
|
Тарас Шевченко. "Тополя". Романтична ідея незнищенності
справжнього кохання, краси, вірності. ТЛ: балада, романтичний пейзаж, мотив у
художньому творі, прийом контрасту, метаморфози, ідея.
|
|||||
15
|
1
|
Тарас Шевченко. "Заповіт" - твір, що єднає минуле, теперішнє і
майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про
щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.
|
|||||
16
|
1
|
Андрій Чайковський. Коротко про митця. "За сестрою".
Відтворення історичних подій з позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет
героїко-романтичної повісті.
|
|||||
17
|
1
|
Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство
запорозьких козаків. Характеристика козаків-запорожців.
|
|||||
18
|
1
|
Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому
гіперболізації) у творі. ТЛ: героїко-романтична повість, романтичний герой ,
композиція.
|
|||||
19
|
1
|
ПЧ: А. Чайковський "Сагайдачний".
|
|||||
20
|
1
|
Контрольна робота №2. «Про далекі минулі часи».
Розгорнуті відповіді на запитання.
|
|||||
ТЕМА 2.1.(
11г). Про далекі минулі часи
|
Повідомляє короткий
біографічний нарис про письменника (окремі фрагменти його біографії),
визначає основу твору, характеризує ознаки твору, подає визначення теоретичних понять
|
||||||
21
|
1
|
Михайло Стельмах. Автобіографічна повість про дитинство "Гуси-лебеді
летять".
|
|||||
22
|
1
|
Єдність світу природи і світу дитячої душі ( у вчинках, поведінці,
роздумах, переживаннях).
|
|||||
23
|
1
|
Звичаї, традиції українців. Символ образу гусей-лебедів. ТЛ: символ.
|
|||||
24
|
1
|
Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика, сприйняття ним дорослого
світу. ТЛ: автобіографічний твір.
|
|||||
25
|
1
|
Характеристика інших образів повісті (діда, батьків, подружки Люби). Роль
художніх засобів та елементів фольклору у творі.
|
|||||
26
|
1
|
Контрольний твір.
|
|||||
27
|
1
|
Григір Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника.
"Климко". Воєнне дитинство у повісті.
|
|||||
28
|
1
|
Особисте життя автора і сюжет
твору. Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка.
|
|||||
29
|
1
|
Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Художні
особливості твору (мова персонажів, художня деталь). ТЛ: художня деталь.
|
|||||
30
|
1
|
Зв’язне мовлення (у). Переказування найбільш вражаючих епізодів
повісті (з аргументуванням свого вибору), висловлення власних роздумів про
значення доброти і чуйності в людському житті.
|
|||||
31
|
1
|
Контрольна робота №3. «Про далекі минулі часи».
Тести
|
|||||
ТЕМА 4.
(15г)."Ти знаєш, що ти людина?".
|
Повідомляє
короткий біографічний нарис про письменника (окремі фрагменти його
біографії), аналізує зміст поезії й життєві обставини, за яких були написані
вірші, пояснює поетичне кредо, висловлене
поетичними рядками.
|
||||||
32
|
1
|
Олекса
Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори.
"Скарб". Морально-етичні проблеми оповідання.
|
|||||
33
|
1
|
Гумористичне,
викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя.
Повчальний характер оповідання. ТЛ: поглиблення поняття про гумор (засоби
гумористичного зображення).
|
|||||
34
|
1
|
Богдан Лепкий.
Коротко про письменника. "Цвіт щастя". Прагнення кожної людини бути
щасливою, істинні та фальшиві цінності по дорозі до щастя.
|
|||||
35
|
1
|
Богдан Лепкий.
"Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)". Трагічна і комічна
ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.
|
|||||
36
|
1
|
Ліна Костенко.
Коротко про письменницю. "Чайка на крижині".
|
|||||
37
|
1
|
Ліна Костенко.
"Крила". Розгорнута притча-метафора про глибоке духовне наповнення
людини – її "крилатість", що проявляється індивідуально. Духовне
багатство – найбільший скарб у житті. ТЛ: диптих.
|
|||||
38
|
1
|
Зв’язне
мовлення (у). Творча
робота. "Істинні та фальшиві цінності в житті".
|
|||||
39
|
1
|
Борис Харчук. "Планетник". Казкове
й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий в ній.
|
|||||
40
|
1
|
Роздуми про
сенс людського життя, моральний вибір кожної людини.
|
|||||
41
|
1
|
Добро і зло в
повісті, у сучасному світі і в людині. ТЛ: повість-притча.
|
|||||
42
|
1
|
Євген Гуцало.
"Сім’я дикої качки". Твір про людину і світ крізь призму
морально-етичних проблем.
|
|||||
43
|
1
|
Людська доброта
і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу.
|
|||||
44
|
1
|
Зв’язне
мовлення (у). Висловлення власної
версії подальшого розвитку подій твору Є.Гуцала "Сім’я дикої
качки".
|
|||||
45
|
1
|
Любов
Пономаренко. "Гер переможений". Наскрізний гуманістичний пафос
новели. Художні засоби його втілення(деталь, поєднання різних часових площин
тощо). ТЛ: новела.
|
|||||
46
|
1
|
Контрольна
робота №4. «Ти знаєш, що ти людина» Тести.
|
|||||
ТЕМА 4.1
(14г). Ми - українці
|
Повідомляє короткий біографічний нарис про письменника (окремі фрагменти
його біографії), аналізує зміст твору, обґрунтовує взаємозалежність
|
||||||
47
|
1
|
В.Симоненко –
"лицар на білому коні" в українській літературі. "Лебеді
материнства".
|
|||||
48
|
1
|
В.Симоненко.
"Ти знаєш, що ти людина?". Громадянські, патріотичні мотиви,
романтичний пафос його лірики.
|
|||||
49
|
1
|
В.Симоненко.
"Гей, нові Колумби й Магелани". Втілення в поезії особливостей
української ментальності, рис національного характеру. Загальнолюдські
цінності та ідеї.
|
|||||
50
|
1
|
В.Симоненко.
"Перехожий". Проблема індивідуальності і натовпу. ТЛ: ліричний
герой (поглиблено).
|
|||||
51
|
1
|
А.Малишко.
Відомий український поет і його пісні, що стали народними. " Пісня про рушник".
|
|||||
52
|
1
|
А.Малишко.
"Стежина" ("Чому, сказати, й сам не знаю...").
Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них.
|
|||||
53
|
1
|
А.Малишко.
"Вогник", "Приходять предки". Художні засоби донесення до
читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій
А.Малишка.
|
|||||
54
|
1
|
Контрольний
твір.
|
|||||
55
|
1
|
Анатолій
Дімаров. "Блакитна дитина". Автобіографічна повість.
|
|||||
56
|
1
|
Динамічний
сюжет, прозорість та іронічність оповіді, морально-етична проблематика твору.
|
|||||
57
|
1
|
Доброта і
любов. розуміння, взаємопідтримка в українській родині.
|
|||||
58
|
1
|
Внутрішня
гідність і повага до людей – риси характеру юного героя, стимули його
поведінки.
|
|||||
59
|
1
|
Зв’язне
мовлення (п). Переказ
найцікавіших пригод героя-підлітка з аргументуванням свого зацікавлення.
|
|||||
60
|
1
|
контрольна робота №5. «Ми – українці».
Розгорнуті відповіді на запитання.
|
|||||
ТЕМА 4.2.
(10г). Ми - українці
|
|||||||
61
|
1
|
Василь
Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. "Наша
мова".
|
|||||
62
|
1
|
Василь
Голобородько. "Ми йдемо". Наскрізний патріотизм, філософічність,
фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.
|
|||||
63
|
1
|
Василь
Голобородько. "З дитинства: Дощ" ("Я вплетений...").
Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок.
|
|||||
64
|
1
|
Василь
Голобородько. "Лелека" (фрагмент).
Образ рідної хати, шляху, ліричного героя, лелеки. ТЛ: вільний вірш.
|
|||||
65
|
1
|
Леонід
Кисельов. Доля молодого поета. "Стати б хоч на менти лічені..."
"Земля така гаряча". Наскрізний гуманістичний пафос його віршів.
Ідея оптимізму, життєствердження.
|
|||||
66
|
Леонід
Кисельов. Патріотичний мотив вірша "Додому". "Катерина". вселюдське
і національне значення образу української Мадонни.
|
||||||
67
|
1
|
ПЧ: М.Трублаїні
"Шхуна "Колумб".
|
|||||
68
|
1
|
Література
рідного краю.
Ознайомлення з
письменниками-земляками, їхніми творами.
|
|||||
69
|
1
|
Тематична
контрольна робота №6. «Ми – українці». Контрольний твір
|
|||||
70
|
1
|
Урок-підсумок.
Бесіди про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільшу
зацікавленість.
|
|||||
7 клас
Календарно-тематичне планування для 7
класу складено відповідно до Програми
для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова: 5-12 класи/ Г.Т.
Шелехова, В.І.Тихоша, А.М. Корольчук, В.І. Новосьолова, Я.І. Остаф; за ред.
Л.В. Скуратівського.- К.,2005.
Мовленнєва змістова лінія – 25год.
Мовна змістова лінія – 101 год.
Резерв годин – 4 год.
Підручник. Єрмоленко С.Я.,
Сичова В.Т.
Рідна мова: Підруч. Для 7 кл. – К.: Грамота, 2007. – 296 с.: іл.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка мовної теми
|
3
|
3
|
Письмо:
|
|
|
переказ
|
1
|
1
|
твір
|
-
|
1
|
Правопис:
|
|
|
диктант
|
1
|
1
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
Читання мовчки
|
1
|
-
|
Усний переказ*
|
|
1
|
Усний твір*
|
1
|
-
|
Діалог*
|
1
|
-
|
Читання вголос*
|
-
|
1
|
* Індивідуальні форми контролю
Українська
мова. 7 клас
№ уроку
|
дата
|
корекція
|
Кількість год
|
Зміст програмового матеріалу
|
Вимоги до
рівня
знань
|
Приміт-
ка
|
|||||||||
ТЕМА 1. (2г). Вступ.
|
Учень (учениця):
усвідомлює роль мови в збе-реженні духовних надбань народу;
аргументовано
доводить своє твердження з теми уроку
|
||||||||||||||
1
|
1
|
Мова –
скарбниця духовності народу.
|
|||||||||||||
2
|
1
|
Зв’язне
мовлення №1. Повторення
вивченого про текст, його структурні особливості, загальні засоби міжфразного
зв’язку.
|
|||||||||||||
ТЕМА 2. (7г). Повторення та узагальнення вивченого.
|
|||||||||||||||
3-4
|
2
|
Розділові знаки
у вивчених синтаксичних конструкціях.
|
|||||||||||||
5
|
1
|
Розділові
знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.
|
|||||||||||||
6
|
1
|
Зв’язне
мовлення №2. Складання
діалогів відповідно до ситуації спілкування.
|
|||||||||||||
7
|
1
|
Частини мови.
|
|||||||||||||
8
|
1
|
Частини
мови
|
|||||||||||||
9
|
1
|
Вивчені групи
орфограм.
|
|||||||||||||
10
|
1
|
Вивчені
групи орфограм.
|
|||||||||||||
11
|
1
|
Зв’язне
мовлення №3. Повторення
вивченого про типи і стилі мовлення.
|
|||||||||||||
12
|
1
|
Контрольна робота №1.
Тести. Навчальне читання мовчки.
|
|||||||||||||
МОРФОЛОГІЯ ТА ОРФОГРАФІЯ.
|
Учень (учениця):
усвідомлює загальне значення дієслова, його
морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
знаходить дієслово в реченні; визначає його форми, граматичні ознаки, належність дієслова до
певної дієвідміни, засоби творення видових пар дієслів;
правильно вимовляє дієслова й пише їх із вивченими орфограмами;
аргументує написання орфограм;
знаходить і виправляє допущені помилки на вивчені орфографічні
правила, а також помилки у формі залежного слова;
|
||||||||||||||
ТЕМА 3.1. (25г). Дієслово.
|
|||||||||||||||
13
|
1
|
Дієслово:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Особові форми
дієслова (загальне ознайомлення).
|
|||||||||||||
14
|
1
|
Форми дієслова.
|
|||||||||||||
15
|
1
|
Форми
дієслова.
|
|||||||||||||
16
|
1
|
Неозначена
форма дієслова.Особові форми дієслова.
|
|||||||||||||
17
|
1
|
Особові
форми дієслова
|
|||||||||||||
18
|
1
|
Зв’язне
мовлення №4. Особливості
побудови розповіді про процес праці. Усний твір-опис процесу праці за власним
спостереженням в науковому стилі.
|
|||||||||||||
19
|
1
|
НЕ з дієсловами (повторення).
|
|||||||||||||
20
|
1
|
НЕ з дієсловами (повторення).
|
|||||||||||||
21
|
1
|
Зв’язне
мовлення №5(п). Стислий переказ тексту, що містить розповідь про процес праці, у
художньому стилі.
|
|||||||||||||
22
|
1
|
Доконаний і
недоконаний види дієслова.
|
|||||||||||||
23
|
1
|
Доконаний
і недоконаний види дієслова.
|
|||||||||||||
24
|
1
|
Доконаний і
недоконаний види дієслова.
|
|||||||||||||
25
|
1
|
Зв’язне
мовлення №6. Ділові папери.
Розписка.
|
|||||||||||||
26
|
1
|
Часи дієслів.
Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу.
|
|||||||||||||
27
|
1
|
Дієвідмінювання
дієслів теперішнього часу
|
|||||||||||||
28
|
1
|
Минулий час.
Зміна дієслів у минулому часі.
|
|||||||||||||
29
|
1
|
Зміна
дієслів у минулому часі
|
|||||||||||||
30
|
1
|
Майбутній час
дієслів. Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу.
|
|||||||||||||
31
|
1
|
Дієвідмінювання дієслів
майбутнього часу
|
|||||||||||||
32
|
1
|
І і ІІ дієвідміни дієслів.
|
|||||||||||||
33
|
1
|
е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ
дієвідмін.
|
|||||||||||||
34
|
1
|
Способи дієслів
(дійсний, умовний, наказовий).
|
|||||||||||||
35
|
1
|
Дійсний
спосіб дієслів
|
|||||||||||||
36
|
1
|
Умовний
спосіб дієслів
|
|||||||||||||
37
|
1
|
Наказовий
спосіб дієслів
|
|||||||||||||
38
|
1
|
Зв’язне
мовлення №7(у). Стислий
переказ тексту наукового стилю.
|
|||||||||||||
39
|
1
|
Творення дієслів
умовного способу.
|
|||||||||||||
40
|
1
|
Творення
дієслів наказового способу.
|
|||||||||||||
41
|
1
|
Безособові
дієслова.
|
|||||||||||||
42
|
1
|
Способи
творення дієслів.
|
|||||||||||||
43
|
1
|
Контрольна
робота. Переказ тексту, що містить
розповідь про процес праці.
|
|||||||||||||
44
|
1
|
Правопис -ться,
-шся в кінці дієслів.
|
|||||||||||||
45
|
1
|
Правопис
-ться, -шся в кінці дієслів.
|
|||||||||||||
46
|
1
|
Буква ь
у дієсловах наказового способу.
|
|||||||||||||
47
|
1
|
Контрольна робота №2. Контрольне читання
мовчки.
|
|||||||||||||
ТЕМА 3.2. (13г). Дієприкметник як
особлива форма дієслова.
|
Учень (учениця):
усвідомлює загальне значення дієприкметника, його морфологічні ознаки,
синтаксичну роль;
відрізняє дієприкметник від прикметника;
знаходить у реченні дієприкметник і дієприкметниковий зворот,
безособові дієслівні форми на -но, -то;
визначає дієприкметники активного й пасивного
стану; засоби їх творення;
пише правильно дієприкметники з вивченими
орфограмами;
|
||||||||||||||
48
|
1
|
Дієприкметник
як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
|||||||||||||
49
|
1
|
Дієприкметниковий
зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного
іменника).
|
|||||||||||||
50
|
1
|
Дієприкметниковий
зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного
іменника).
|
|||||||||||||
51
|
1
|
Зв’язне
мовлення №8(у). Поняття про
публіцистичний стиль. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю.
|
|||||||||||||
52
|
1
|
Активні і
пасивні дієприкметники.
|
|||||||||||||
53
|
1
|
Творення
активних і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу.
|
|||||||||||||
54
|
1
|
Безособові
дієслівні форми на -но, -то.
|
|||||||||||||
55
|
1
|
Зв’язне
мовлення №9(у). Твір-роздум
дискусійного характеру публіцистичного стилю.
|
|||||||||||||
56
|
1
|
Відмінювання
дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників
|
|||||||||||||
57
|
1
|
Відмінювання
дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників
|
|||||||||||||
58
|
1
|
Правопис
голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.
|
|||||||||||||
59
|
1
|
Контрольний диктант.
|
|||||||||||||
60
|
1
|
Н у дієприкметниках та нн у
прикметниках дієприкметникового походження.
|
|||||||||||||
61
|
1
|
Н у
дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.
|
|||||||||||||
62
|
1
|
Не з дієприкметниками.
|
|||||||||||||
63
|
1
|
Тематична
контрольна робота №3.
Створення діалогів.
|
|||||||||||||
ТЕМА 3.3. ( 14г). Дієприслівник як
особлива форма дієслова.
|
Учень (учениця):
усвідомлює загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксичну роль дієприслівника;
знаходить дієприслівник, дієприслівниковий зворот
у реченні;
відрізняє дієприслівник від дієприкметника;
визначає граматичні ознаки дієприслівника
|
||||||||||||||
64
|
1
|
Дієприслівник
як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична
роль.
|
|||||||||||||
65-66
|
2
|
Дієприслівниковий
зворот, кома при дієприслівниковому звороті і одиничному дієприслівникові.
|
|||||||||||||
67
|
1
|
Зв’язне
мовлення №10(у). Створення
діалогів дискусійного характеру.
|
|||||||||||||
68
|
1
|
Зв’язне мовлення №11(у). Докладний переказ тексту розповідного тексту
художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
|
|||||||||||||
69
|
1
|
Зв’язне мовлення №12. Письмовий переказ тексту розповідного характеру
з елементами роздуму.
|
|||||||||||||
70
|
1
|
Вид і час
дієприслівників.
|
|||||||||||||
71
|
1
|
Вид
і час дієприслівників.
|
|||||||||||||
72
|
1
|
Дієприслівники
недоконаного і доконаного виду, їх творення.
|
|||||||||||||
73
|
1
|
Дієприслівники
недоконаного і доконаного виду, їх творення.
|
|||||||||||||
74
|
1
|
НЕ з дієприслівниками.
|
|||||||||||||
75
|
1
|
Зв’язне мовлення №13. Замітка дискусійного характеру в публіцистичному
стилі.
|
|||||||||||||
76
|
1
|
Контрольна
робота. Переказ тексту розповідного характеру з елементами опису зовнішності
людини.
|
|||||||||||||
77
|
1
|
Зв’язне
мовлення №14. Різновиди
читання (ознайомлювальне, вивчальне, вибіркове). Ознайомлювальне читання
(практично).
|
|||||||||||||
78
|
1
|
Дієприслівникові
синоніми й антоніми.
|
|||||||||||||
79
|
1
|
Найуживаніші
фразеологізми з дієприслівниками і дієприслівниковими зворотами.
|
|||||||||||||
80
|
1
|
Контрольна робота №4. Тести.Навчальне аудіювання.
|
|||||||||||||
ТЕМА 3.4. (21г). Прислівник як частина мови.
|
|||||||||||||||
81
|
1
|
Прислівник:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
|||||||||||||
82
|
1
|
Розряди
прислівників (практично).
|
|||||||||||||
83
|
1
|
Розряди
прислівників (практично).
|
|||||||||||||
84
|
1
|
Зв’язне
мовлення №15. Особливості
побудови опису зовнішності людини. Усний твір опис людини в художньому стилі.
|
|||||||||||||
85-86
|
2
|
Ступені порівняння прислівників.
|
|||||||||||||
87
|
1
|
Зв’язне мовлення №16. Складання діалогів із використанням
прислівників.
|
|||||||||||||
88
|
1
|
Зв’язне мовлення №17(п). Докладний переказ розповідного тексту з
елементами опису зовнішності людини.
|
|||||||||||||
89-90
|
2
|
Способи творення прислівників
|
|||||||||||||
91
|
1
|
Способи творення прислівників
|
|||||||||||||
92
|
1
|
Зв’язне мовлення №18. Усний
переказ розповідного тексту з творчим завданням.
|
|||||||||||||
93-94
|
2
|
Написання
прислівників разом і через дефіс.
|
|||||||||||||
95
|
1
|
Написання
прислівників разом і через дефіс.
|
|||||||||||||
96
|
1
|
Зв’язне
мовлення №19(п). Твір-опис
зовнішності людини на основі власних спостережень (у художньому стилі).
|
|||||||||||||
97
|
1
|
Написання
прислівникових словосполучень типу: разу
раз, з дня на день...
|
|||||||||||||
98
|
1
|
Написання
прислівникових словосполучень типу: разу
раз, з дня на день...
|
|||||||||||||
99
|
1
|
И та і в кінці прислівників.
|
|||||||||||||
100
|
1
|
И та і
в кінці прислівників.
|
|||||||||||||
101
|
1
|
Зв’язне
мовлення №20(п). Твір-опис
зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
|
|||||||||||||
102
|
1
|
Букви н
та нн у прислівниках.
|
|||||||||||||
103
|
1
|
Букви
н та нн у прислівниках.
|
|||||||||||||
104
|
1
|
Контрольна
робота. Письмовий твір.
|
|||||||||||||
105
|
1
|
Не, ні з прислівниками.
|
|||||||||||||
106
|
1
|
Не, ні з прислівниками.
|
|||||||||||||
107
|
1
|
Правопис прислівників на -о, -е , утворених від
прикметників та дієприкметників.
|
|||||||||||||
108
|
1
|
Правопис прислівників на -о, -е ,
утворених від прикметників та дієприкметників.
|
|||||||||||||
109
|
1
|
Контрольна робота №5 . Тести. Контрольне аудіювання.
|
|||||||||||||
ТЕМА 3.5. (5г). Прийменник як службова частина мови.
|
Учень (учениця):
знаходить прийменники в реченні;
відрізняє їх від сполучників і часток;
правильно поєднує з іменниками;
застосовує правила правопису прийменників;
|
||||||||||||||
110
|
1
|
Прийменник як
службова частина мови.
|
|||||||||||||
111
|
1
|
Прийменник як
засіб зв’язку слів у словосполученні.
|
|||||||||||||
112
|
1
|
Прийменник
як засіб зв’язку слів у словосполученні.
|
|||||||||||||
113
|
1
|
Зв’язне
мовлення №21(п). Твір-опис
про процесу праці за власним спостереженням у художньому стилі.
|
|||||||||||||
114
|
1
|
Написання
похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.
|
|||||||||||||
115
|
1
|
Написання
похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.
|
|||||||||||||
ТЕМА 3.6. (5г). Сполучник як службова частина мови.
|
Учень (учениця):
знаходить сполучники в реченні;
відрізняє їх від прийменників і часток;
визначає види сполучників за будовою, способом використання в простому й складному реченнях;
правильно пише сполучники
|
||||||||||||||
116
|
1
|
Сполучник як
службова частина мови.
|
|||||||||||||
117
|
1
|
Уживання
сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.
|
|||||||||||||
118
|
1
|
Уживання
сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й
підрядності.
|
|||||||||||||
119
|
1
|
Контрольний
диктант.
|
|||||||||||||
120
|
1
|
Зв’язне
мовлення №22(у). Твір-оповідання
за поданим сюжетом.
|
|||||||||||||
121
|
1
|
Написання
сполучників разом і окремо.
|
|||||||||||||
122
|
1
|
Написання
сполучників разом і окремо.
|
|||||||||||||
ТЕМА 3.7. (7г). Частка як службова частина мови.
|
Учень (учениця):
знаходить частки в реченні, відрізняє від інших службових частин мови;
визначає частки за їх роллю в реченні;
правильно пише частки; знаходить і пояснює
орфограми в частках за допомогою правил;
самостійно знаходить і виправляє помилки в правописі;
аналізує тексти щодо використання в них часток як
виражального засобу;
складає речення з модальними частками;
редагує тексти щодо правильності використання модальних часток;
створює висловлювання, правильно використовуючи частки.
|
||||||||||||||
123
|
1
|
Частка як
службова частина мови.
|
|||||||||||||
124
|
1
|
Розряди часток
за значенням.
|
|||||||||||||
125
|
1
|
Розряди
часток за значенням.
|
|||||||||||||
126
|
1
|
Розряди
часток за значенням.
|
|||||||||||||
127
|
1
|
Зв’язне
мовлення №23(п). Стислий
переказ тексту з елементами опису процесу праці та зовнішності людини.
|
|||||||||||||
128-129
|
2
|
Написання
часток -бо, -но, -то, -от, -таки.
|
|||||||||||||
130
|
1
|
Зв’язне
мовлення №24(п). Твір-оповідання
за поданим сюжетом.
|
|||||||||||||
131
|
1
|
Не і ні з різними частинами мови
(узагальнення).
|
|||||||||||||
132
|
1
|
Не і ні з різними частинами мови (узагальнення).
|
|||||||||||||
ТЕМА 3.8. (4г). Вигук як особлива частина мови.
|
|||||||||||||||
133
|
1
|
Вигук як
особлива частина мови.
|
|||||||||||||
134
|
1
|
Зв’язне
мовлення №25. Складний план
власного висловлювання (практично).
|
|||||||||||||
135
|
1
|
Кома і знак
оклику при вигуках. Дефіс у вигуках.
|
|||||||||||||
136
|
1
|
Кома
і знак оклику при вигуках. Дефіс у вигуках.
|
|||||||||||||
137
|
1
|
Контрольна робота №6. Створення монологічних висловлювань.
|
|||||||||||||
ТЕМА 4 (4г). Узагальнення й систематизація вивченого.
|
|||||||||||||||
138-139
|
2
|
Узагальнення й
систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання у
мовленні.
|
|||||||||||||
140
|
1
|
Узагальнення
й систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання у
мовленні.
|
|||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар